.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خیرات عجیب شورای شهر و سوگند فراموش شده
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر را چه شده است ؟! خسته اند، حوصله ندارند؟ کم انگیزه شده اند ؟ شاید هم ، دیگر نمی توانند ایستادگی کنند؟! آخر به چه قیمتی؟!
خیرات عجیب شورای شهر و سوگند فراموش شده

هر آنچه فکر می کنم کمتر به نتیجه و جوابی منطقی می رسم آخر چگونه این امر ممکن است آخر چرا با این همه عجله یک موضوع تصویب می شود؟! چرا این همه طرح های اولویت دار رسیدگی نمی شود اما برخی موضوعات که آشنایان زیادی پشت سر آن قرار گرفته است این چنین به سرعت و به دلخواه مصوبه می گیرد؟!

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان را چه شده است ؟! خسته اند، حوصله ندارند؟ کم انگیزه شده اند ؟ شاید هم ، دیگر نمی توانند ایستادگی کنند؟! آخر به چه قیمتی؟!

هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر گرگان یکشنبه 24 مهرماه سال 90 میهمانی ویژه به نام مدیر کل صدا و سیما گلستان داشت ...

شهرداری گرگان زمینی به مساحت حدود ۳هزار متر مربع را دریکی از بهترین نقاط شهری گرگان ودر جوار سایت اداری صدا و سیمای مرکز گلستان را که با کاربری فضای سبز عمومی می باشد را واگذار می کند . این زمین از چشم انداز مناسب و زیبایی نیز برخوردار است . صدا و سیما چند سالی است برای برنامه های خود به دنبال تملک و در اختیار گرفتن این زمین است و تلاش بسیاری هم در طی این سالها داشته و از مقامات استان نیز در این خصوص برای فشار به شهرداری و اعضای شورای شهر کمک گرفته است و حتی دو تن از مقامات ارشد استان برای کمک به این رسانه تا کنون چندین بار پادر میانی کرده اند.... اما سرانجام این وساطتها موثر هم واقع شد......هیئت رئیسه شورا با سرعت و چند ساعت بعد هم کمیسیون عمران با عجله لایحه واگذاری زمین با کاربری فضای سبز عمومی را به صدا و سیما تصویب می کند؟! و به پیشنهاد یکی از اعضای تازه وارد شورا ، این لایحه مقرر شد در اولین جلسه رسمی و علنی شورا مطرح و نهایی شود و در جلسه فوق العاده روز سه شنبه مقرر شد ، روز شنبه 30 مهرماه با تصویب در صحن علنی کار یکسره شود ! اما پرسش ها و ابهام ها نمی گذارد بی تفاوت باشم آخر چگونه و چرا؟!

آیا مگر واگذاری زمین با کاربری فضای سبز عمومی توسط شهرداری و شورا ی شهر به اشخاص حقیقی و حقوقی غیر قانونی نیست ؟ اگر فشاری است برای این کار بگویید تا من هم به عنوان مخالف این برنامه بدانم. گویی مردم که محلی از اعراب برای پاسخ گویی ندارند! بدلیل مخالفت عضو تازه وارد شورا ،حتی حاضر به تشکیل جلسه مشترک با منتقدین هم در خصوص این واگذاری نشدید !!! کارشناسان و هواداران محیط زیست را چه خواهید گفت؟ شاید این هم مهم نباشد؟!

پرسش دیگر از ریاست محترم شورای شهر ، مگر مطابق گذشته قرار نیست که هر گونه قرارداد و لایحه ای که بار مالی دارد را در کمیسیون اداری و مالی رسیدگی و به بحث و بررسی گذاشته شود ؟ پس چرا این لایحه به کمیسیون عمران شورا راه یافت؟!

شنبه بار دیگر یک آزمایش الهی و احتمالا یک روز تلخ در شورای شهر را پشت سر خواهیم گذاشت... حال خود قضاوت کنید بر رفتار و عملکرد نمایندگان پارلمان محلی شهر گرگان...

وقتی از اعضای محترم شورای شهر سوال می کنم چرا اینقدر با شتاب تصمیم گرفتید ؟ تعدادی می گویند شما قصد دارید ما را تخریب کنید و...

آیا می توان براحتی سوگندی را که در مقابل کلام الله بواسطه عضویت در شورای شهر برای دفاع از حقوق عمومی شهروندان و شهر گرگان قرائت کرده ایم را فراموش کنیم ؟

عبدالرضا چراغعلی - عضو شورای اسلامی شهر گرگان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 مهر 1390
نفهميدم. منظور آقاي چراغعلي چيه؟ مگه ايشان عضو شوراي شهر نيستن كه حالا دارن تو سايت واسه مردم درد دل مي كنن؟ واقعا عجيبه؟؟؟!!!!!!!!!!!
گرگانی 30 مهر 1390
واقعا شورای شهر گرگان چطور حاضر به چنین ننگ بزرگی می شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.4 seconds.